Mar 29, 2010

March (9) : Antara Lebah dan Kotak

Tentu kamu semua hairan kenapa blog budak ni kadang-kadang tulis dalam bahasa melayu, kadang-kadang dalam bahasa Inggeris.. tu nanti saya cerita okay.. sekarang ini saya nak cerita tentang seekor lebah yang baru sahaja keluar dari kotak biru.. mmm....

Haa... saya sekarang ni tengah menceritakan tentang projek yang tengah saya buat... AR atau nama panjang Augmented Reality... kalau saya nak cerita apa tu semua 3 kali tulis pun tak habis punya... haha...

ok ni gambar kotak yang keluar dar gambar di atas... untuk pengetahuan semua, gambar tu sebagai penanda supaya camera boleh detect dan dalam komputer akan keluar gambar 3D.. wah.. cam hebat.. memang pun..
mula-mula kotak biru...

akhirnya... lebah aku keluar dari kotak biru itu.. setelah 1 minggu kot terperap je..

ni la yang buat aku gembira je pagi2 ni.. walaupun malas nak datang kerja kan... Gembira sampai blog pun update.. wah... hahha.... ok c u...